2013 m. balandžio 24 d., trečiadienis

Coatching

Pirmadieni buvau savo a- kasse pas konsultante koacingo sesijoj.
Gavau daug informacijos, bet is tikruju dar daugiau sukrete keletas klausimu.
Vienas is pagrindiniu, kuri issinesiau is jos - ko reikia, kad tavo norai, siekiai butu pradeti igyvendinti.
Pradejau mastyt, ko as noriu, kokie mano siekiai nepaisant, kad turime neigalu vaikai.
Kokio spyrio i subine reikia, kad pagaliau atsitiesciau ir pradeciau ieskoti ko AS  noriu is savo gyvenimo, ko AS noriu is savo seimos ir savo seimai...
Taip, kad didziulis darbas uzgule mane, nes reikia ismokti atsakyti, pasisakyti, papriestarauti....
o tai man nezinomas pasaulis.... Bet kad as pasijusciau geriau, matyt to reikia

Keletas mano pabaigtuku is modelino pasaulio:
 Pakabukas iskeliaves Forumo draugei Astai gimtadienio proga.

 Du Kalediniai papuosimai mano vaikuciams

 Siaip namu darbai Auksarankiu Akademijai

 Dar vienas pabaigtukas su modelinu. Auskarai labai lengvuciai ir tikrai mieli sirdziai. Suveriau gal per 15 min.


 Auskarai i kompanija manajam Lariatui


Ir dar vienas pabaigtukas is modelino - pakabukas. truksta tik ar grandineles ar siaip juodos virveles

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Evilija, labai gražūs darbeliai - šaunus tavo naujasis pomėgis! Mane visada pavergia spalvos :)

O spyrio į subinę reikia dažnam iš mūsų. Gerai, kad pradėjai judėt link to, tikiu, kad koučingas tau bus labai naudingas :)