2013 m. balandžio 10 d., trečiadienis

Naujas uzsiemimas - Modelinas 


Viena mano gera drauge skalbia man kaili, kai kalbame skaipu, kodel neidedu i savo bloga naujausios mano sirdies atgaivos - modelino.
Atsakymas -nezinau. Galeciau parasyt simta ir viena pasiteisinima, bet manau nei vienas neveiks, nes i bloga uzeinu retai. Kodel, gal todel, kad manau, kad mano blogas nera labai idomus.
Taciau, kol dabar serganti dukryte ziuri filmukus taisau padeti.
Kodel Fimas?

Visuomet nuo pat vaikystes labai megau plastilina. Galedavau valandu valandas kazka kurti is plastilino.


2008 dalyvavau Auksarankiu Akademijoje Modelino klaseje.
Tada susipirkau beveik visus irankius. Buvau labai uzsidegus. Taciau po jos kazkaip aistros nurimo ir nebeissitraukiau fimuko.
Siemet vel buvau ilindus i AA puslapi ir ten radau kad prasideda nauja Akademija. Ir zinoma, Modelinas vel patrauke aki.
Del seimos ligu nesirasiau nei motyvacinio laisko, viska palikau likimo valiai ir neakivaizdinei klasei.
Na, ir ka, atsirado laiko vakarais, nes vaikai anksciau sugula, vyras uzsivertes darbu o siuvinejimas kazkaip nebetraukia.
TAi vel issitraukiau modelina ir paminkiau, prisidaviau pirmuosius namu darbus.
Kristina juos uzskaite ir buvau pakviesta i klase.
Na ir ka, jos deka gime daug nuostabiu karoliuku, kabosonu ir siaip vel atgijo ta laime kurti kazka rankomis.

Vakar nulakavau kruva karoliuku.
Kas is ju bus - o gi karoliai, kad dukryte galetu ka ciupinet.

Dar keletas vaizdeliu:
 Naudota persvieciamas, juodas, zalias modelinas ir aukso folija
  Zalias, persvieciamas modelinas ir aukso spalvos dulkeles
 Baltas, raudonas, persvieciamas modelinas ir juodoji arbata
Jau nuslifuoti bet dar nenulakuoti kobosonai

Labai smagu siuvinejima pakeisti kazkuo nauju- senu pomegiu, kuris atjungia mintis ir leidzia panirti i nezinomybes pasauli.
Akademijoje ismokau nauju techniku ir tikrai savojoju isbandyti dar ir dar ir dar.
As  - ABZORA ;)

Komentarų nėra: