2011 m. lapkričio 2 d., trečiadienis

Lapkritis

Lapkricio pradzia... Jau kelinta savaite norisi kazkaip issakyt savo mintis, pamastymus, bet taip tarsi neatrandu tam laiko....
Uz lango rukas, reikia vaziuot parsivezt Elija.
Mintys kyla, nes kazko man uzkliuna vieno zmogaus irasai internete.... Nezinau kodel? Tiesiog toks susireiksminimas,tas savo nuomones brukimas toks akivaizdus.
Ne tai, kad pasidalint savo nuomone, ne kad issakyt, bet tarsi brukama per prievarta. Tie irasai dvelkia tokiu AS isputimu, kad vat as turiu ta ir ta, ir tiek ir tiek padariau...
Ir vel kyla tas klausimas, kodel vieni zmones susiformuoja tokie, o ne kitokie... Pamenu viena mano kursioke visuomet iskeldavo ta savaji as. jeigu asmeniskai as ieskau atsakymu, kaip save patobulinti, kaip pakeisti savaji mastyma, bet man niekad nera rodiklis tas egoistinis as. Noretusi, kad butu gera visiems aplinkui, o ne vien tik man.... As neesu pasaulio centras esu tik pasaulio dalis. O kodel kai kurie zmones taip save sureiksmina ir masto, kad kiti turi sokineti aplink ji ir tenkinti jo norus... Ir jeigu tai ivyksta, tai priimama ne su nuolankumu ir nuosirdumu, o kaip tai savaime suprantama dalyka....

Komentarų nėra: